Monday 4 June 2012

## Jaga Hati, Jaga Iman ##

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum w.b.t

Aku xkan cuba tuk melupakanmu lg..
Aku hanya ingin berharap dapat menjaga
hubungan ini sampai ke syurga..InsyaAllah..
Aku sedar kerana aku hanyalah seorang hamba
yang sentiasa diperhatikan tingkah lakunya..
Aku inginkan hubungan yang sentiasa diredhai-Nya..
Aku berharap ada kemanisan suatu hari nanti dengan
kesabaran aku ini..

Aku hamba yang lemah dan sentiasa melakukan kesilapan..
Maka, aku sentiasa perlukan teguran dan peringatan
kepada diri ini supaya tidak tersasar..

Sedang aku leka merindui dirinya..
Aku teredar lagi apabila aku terbaca link ini di facebook..



♥ Saya rasa awak suka saya
♥ Saya pun rasa saya suka awak
♥ Tapi saya taknak kita jadi macam orang lain
♥ Saya nak berkat Allah
♥ Biarlah awak fikir saya sombong tak nak layan awak
♥ Biarlah apa pun orang nak cakap
♥ Cuma kalau satu hari nanti awak rasa saya layak jadi ibu kepada anak awak
♥ Jumpalah mak ayah saya
♥ Kita bercinta lepas nikah



Aku perlu kuat untuk hadapi semua ini..
Jangan terlalu ikutkan nafsu..
Kuatkan keimanan..


Jaga hati, jaga iman..
Jadilah wanita Solehah yang kuat dan tabah dengan segala ujian-Nya..

Alhamdulillah aku tersedar lagi..
^_^



No comments:

Post a Comment