Tuesday 22 May 2012

Sambutan Hari Lahir Di SMKTP 2009 dan SMKAS 2011


~sambutan birthday januari hingga jun 2009~











~sambutan birthday julai hingga disember 2009~


































































































~sambutan birthday di SMKA Segamat~




















Harap maaf, bukan ingin membandingkan..
Tetapi hanya ingin meminta simpati..
Jangan lah abaikan kite owng yg xsmbut b'day sebegitu rupe..
Maksud saya, seperti majlis di smka ni..
Bosan tau x.. Baik kami tidur betol-betol atas katil kat dorm..

Akhir kata, saya still bersyukur dapat merasai pengalaman ini..
Hal ini kerana, jika saya tidak berada di SMKA mungkin saya tidak akan 
bersyukur dgn apa yg ada di SMKTP..

Alhamdulillah saya merasai pelbagai pengalaman..

No comments:

Post a Comment